Erikoistumisen tuomaa osaamista

Google-mainonta on hyvin teknistä, eikä siihen päde samat lainalaisuudet kuin esimerkiksi some-mainontaan. Käytämme kaiken aikamme Google Ads -tilien kehittämiseen, joten vuosien varrella olemme saaneet hiottua mainontamme aivan omalle tasolleen. Googlessa ei edetä fiiliksellä, vaan päätökset pohjautuvat puhtaasti mainonnasta kertyneeseen dataan. Dataohjautuvalla lähestymistavallamme löydämme jatkuvasti tehokkaimmat strategiat jokaiselle asiakkaalle.

Keskitymme vain tuloksiin

Toimistomme erottavin tekijä on tuloshakuisuus: pyrimme aina kasvattamaan liikevaihtoon vaikuttavia tekijöitä eli joko yhteydenottoja (palvelualan yritys) tai ostotapahtumia (verkkokauppa). Kaikki muut tunnusluvut ovat meille vain näitä tukevia. Emme ikinä yritä myydä sellaista mainontaa, josta ei saada suoraa tuottoa. Menemme aina asiakkaan liiketoiminta edellä.

Haluamme ansaita asiakkuutemme

Koko toimintamme ytimessä on ajatus siitä, että haluamme tuottaa mitattavaa lisäarvoa asiakkaillemme. Usein mainostoimistot sitovat asiakkaansa pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin. Meillä minimikesto on vain 4 kuukautta, sillä sopimusteknisten seikkojen sijaan haluamme sitouttaa asiakkaamme luomamme lisäarvon avulla.

Toimintamme on läpinäkyvää

Kerromme täysin avoimesti, kuinka paljon Google-mainonta on tuonut yhteydenottoja tai kauppaa. Kokemuksemme mukaan tämä ei ole se perinteisin tapa toimia, vaan raporteilla tuodaan esiin klikkimääriä, näyttökertoja ja muita toissijaisia tunnuslukuja. Nämä luvut saa kuka tahansa näyttämään hyviltä, mutta mitä tiedoilla tekee, jos ne eivät tuota myyntiä?

Syy, miksi meidät kannattaa valita yhteistyökumppaniksi, on palvelumme lyhyt määräaikaisuus (4 kuukautta) yhdistettynä tuloshakuiseen toimintamalliin ja vakuuttavaan “track recordiin”. Jopa satojen prosenttien muutokset mainonnan suorituskyvyssä eivät ole mitenkään tavattomia, vaan näemme tätä hyvinkin usein. Pienemmätkin muutokset kuitenkin riittävät palvelupalkkiomme kuittaantumiseen. Mikäli neljän kuukauden jälkeen tulokset näyttäisivät heikoilta, palvelun voi vain irtisanoa. Lähtökohtaisesti tavoittelemme kuitenkin aina pidempiä kumppanuuksia – ja nämä voimme ansaita ainoastaan lisäarvoa tuottamalla.
service

Todistetusti loistavat tulokset

Palvelumme laadusta kertoo parhaiten aiemmat tuloksemme: olemme pystyneet parantamaan tähän mennessä lähes kaikkien asiakkaidemme mainonnan suorituskykyä. Yrityksemme on toiminut jo vuodesta 2017 lähtien, ja tästä suurimman osan ajasta olemme tehneet pelkästään Google-mainontaa. Track recordimme on niin kova, että voimme ilman minkäänlaista liioittelua sanoa, että mainontamme on Suomen tuloksellisinta.

Tulokset eivät jää pelkkiin omiin puheisiimme – ohesta voit lukea asiakkaistamme laadittuja asiakastarinoita. Näin kovia referenssejä et muualta löydä!

Palvelun sisältö

Palvelumme on avaimet käteen -paketti Google-mainontaan. Teemme kaiken puolestasi, konversioseurannasta ja mainosteksteistä lähtien.

Oma yhteyshenkilö

Yhteyshenkilöön voi olla aina suoraan yhteydessä, joten kommunikointi on vaivatonta. Et jää pimentoon mainonnan edistymisestä ja voit helposti viestiä mahdollisista muutoksista ilman välikäsiä.

Mainostilin rakennus

Rakennamme mainostilille aina omat kampanjamme. Aiemmin mainostaneilla asiakkailla hyödynnämme kertyneen datan ja varmistamme, että muutosvaihe onnistuu mahdollisimman kitkattomasti.

Jatkuva kehittäminen

Kehitämme mainontaa jatkuvasti eteenpäin ja huolehdimme kokonaisvaltaisesti mainostilin ylläpidosta. Teemme kaiken puolestasi, joten voit keskittyä omaan ydinosaamiseesi.

Konversioseurannan asentaminen

Konversioseurannan avulla voimme seurata mistä kanavasta yhteydenotot (palvelualan yritys) tai ostotapahtumat (verkkokauppa) ovat tulleet. Ilman konversioseurantaa mainonta on täysin hakuammuntaa, joten rakennamme aina yhteistyön alkuvaiheessa seurannan kuntoon.

Kevyt konversio-optimointi

Verkkosivuilla on todella iso vaikutus mainonnan suorituskykyyn. Käymme sivuston aina yhteistyön alussa läpi ja annamme parannusehdotukset, jos sivustolta on löytynyt selkeästi mainonnan tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä.

Täysin läpinäkyvä raportointi

Raportoimme kuukausittain mainonnan edistymisestä täysin läpinäkyvästi. Raportointi voidaan toteuttaa joko kirjallisesti tai etäpalaverin välityksellä.

Hakumainokset ovat perinteisiä tekstipohjaisia mainoksia, jotka näkyvät Googlen hakukoneessa. Hakumainonta toimii niin, että mainostaja määrittää hakusanat, joilla haluaa mainoksen näkyvän, jonka jälkeen mainokset näkyvät hakukoneessa, kun kyseistä hakusanaa käytetään. Hakumainonta on shopping-mainonnan ohella selkeästi tuloksellisin kampanjatyyppi.
Display-mainonta tarkoittaa yleensä kuvamainoksen avulla tapahtuvaa mainontaa Googlen display-verkostossa. Display-verkosto on noin kahdesta miljoonasta erilaisesta sivustosta (mm. YouTube, erilaiset foorumit, mediasivustot ja blogit) koostuva verkosto, jossa verkostoon kuuluvat sivustot ovat antaneet luvan Google-mainosten näkymiselle sivustollaan. Tuottavin tapa display-mainonnan toteuttamiseen on uudelleenmarkkinointi.
Shopping-mainonta on verkkokaupoille tarkoitettu kampanjatyyppi. Shopping-mainokset näkyvät hakumainosten tavoin mm. Googlen hakutulossivulla, mutta hakumainoksista poiketen shopping-mainoksissa näytetään mm. tuotteen nimi, tuotekuva, hinta ja varastotilanne. Shopping-mainontaa varten verkkokauppa-alustan kautta pitää luoda tuotesyöte, joka sitten yhdistetään Google Adsiin - näin verkkokaupan tuotteiden tiedot pysyvät automaattisesti ajan tasalla. Tuotesyötteen rakentaminen kuuluu aina palveluumme.

Monikanavaista mainontaa

Palvelutarjontaamme lukeutuvat kaikki kampanjatyypit, joita Google Adsin mainosalusta tarjoaa. Alla olevaa nimeä klikkaamalla voit lukea kuvauksen yleisimmistä kampanjatyypeistä.

  • Hakumainonta
  • Display-mainonta
  • Shopping-mainonta

Yhteistyön aloitus

01

Tarjous

Ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse, niin käydään tilanteenne läpi - tarjous räätälöidään sen perusteella. Hinnoittelu perustuu tilin laajuteen ja mainonnan haastavuuteen

02

Aloituspalaveri

Tarjouksen hyväksymisen jälkeen sovitaan aloituspalaveri. Sen tarkoituksena on muun muassa antaa meille valmiudet rakentaa asiakkaitasi täydellisesti puhuttelevat mainokset.

03

Tilin rakennus

Rakennamme tilin huolellisesti valmiiksi viimeistään kahden viikon kuluessa aloituspalaverista. Jokainen yksityiskohta hiotaan huolellisesti aina viimeisimpään yksityiskohtaan asti.

Usein kysytyt kysymykset

Mitä palveluunne kuuluu?
Palvelumme on avaimet käteen -toteutus Google-mainontaan. Rakennamme mainostilin ja kehitämme sekä ylläpidämme sitä. Lisäksi raportoimme tulokset läpinäkyvästi ja kattavasti joka kuukausi. Mainonta on yhteistyötä, joten muokkaamme palveluamme joustavasti tarpeen mukaan. Mikäli yritykselläsi on esimerkiksi erilaisia sesonkiluonteisia kampanjoita, niin hankimme näille näkyvyyttä myös Google Adsissa.
Millaista mainontaa kauttanne saa?
Tarjontaamme lukeutuvat kaikki kanavat ja mainosmuodot, joita toteutetaan Google Adsin mainosalustan kautta. Tähän kuuluu hakumainonta (perinteiset tekstimainokset), display-mainonta (kuvamainonta Googlen display-verkostossa), videomainonta (mm. YouTube), shopping-mainonta (verkkokaupoille tarkoitettu mainosmuoto) sekä discovery-mainonta (mainokset näkyvät mm. YouTubessa, Gmailissa ja Discoverissa).
Miten yhteistyö toteutetaan käytännön tasolla?
Sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen lähetämme käyttöoikeuspyynnöt tarvittaviin ohjelmistoihin (yleensä Google Ads, Google Tag Manager ja Google Analytics). Mikäli olette vasta aloittamassa mainontaa, tai kyseiset tilit puuttuvat muuten vain, niin teemme nämä puolestanne. Projektin aluksi saatte lisäksi henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka hoitaa yrityksenne mainontaa. Voitte olla häneen yhteydessä kaikista mieltänne askarruttavista seikoista. Hoidamme mainontaa täysin itseohjautuvasti, joten halutessanne teiltä ei vaadita alkuvaiheen jälkeen mitään sen suurempaa panosta mainonnan toteutukseen liittyen. Kehitämme mainostiliä koko ajan eteenpäin ja raportoimme tulokset aina kuukauden alussa projektinhallintaohjelmistomme kautta.

Kiinnostuitko?
Toimi näin.

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin otamme yhteyttä viimeistään seuraavana työpäivänä.

Vaihtoehtoisesti voit myös soittaa meille suoraan numeroon 040 8242727